Sök på Wahlström & Widstrand
Alla serier

Registrering

Ansök om presskonto
Vilken genre är du intresserad av?
Vilka förlag är du intresserad av?*
villkoren.
* Dessa fält får inte vara tomma

Välkommen till Bonnierförlagens presstjänst!

Recensionsdagar samt kommande utgivning listas på våra förlagshemsidor. Under sidan ”Katalog” presenteras aktuell och kommande säsongs utgivning.

• Böcker i originalformat släpps för recension cirka 3 veckor före utgivningsdatum. E-böcker är tillgängliga från och med utgivningsdag och mejlas ut som länk på bokens utgivningsdatum.• Vi tar emot förfrågan om korrpdf:er. Dessa tillgängliggörs cirka 10 veckor före utgivningsdatum, och mejlas då till beställaren.

Allmänna villkor

Bonnierförlagen förbehåller sig rätten att godkänna eller avslå ett presskonto. Vid missbruk kan kontot stängas av.Bonnierförlagen ingår i Bonnierkoncernen, nedan kallat Bonnier. Företagen inom Bonnier behandlar kunders och användares personuppgifter gemensamt inom koncernen.Genom att registrera dig på Bonnierförlagens pressjänst godkänner du villkoren för tjänsten vilket innefattar att du samtycker till att Bonnierkoncernen behandlar dina personuppgifter och din e-postadress. Behandlingen beskrivs ytterligare på www.kunddata.bonnier.se

• Sveavägen 58, nb
  • Box 3159